כמה עולה קרקע לבניה
אופטימל אינווסט
אופטימל אינווסט

כמה עולה קרקע לבניה – אופטימל אינווסט

שוק הנדלן שוב עולה לשיאים חדשים וכל מי שזלזל בשוק הנדלן בתקופת הקורונה אוכל את הכובע עכשיו. לא לקח לו זמן רב וההתאוששות הייתה מדהימה. מחירי הבתים, בעיקר בתים פרטיים, מרקיעים שחקים ושוק הדיור שהצטנן קצת לפני הקורונה ובוודאי במהלכה, חוזר ללהוט בתקופה האחרונה. אופטימל אינווסט מספקת לכם את פתרונות ההשקעה החכמים ביותר בשוק הנדלן המקומי, החל מבדיקת קרקע מלאה לפני רכישה ועד רכישת קרקע מופשרת ומאושרת לבנייה עם כל היתרי הבנייה כחוק. מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים, מידע ומחירים על הנכסים והקרקעות שאנו משווקים בימים אלה ולהצטרף להצלחה.

השקעה בנדלן היא השקעה בטוחה אבל כמה עולה קרקע לבניה?

טווח המחירים בשוק הנדלן רחב. כיום ניתן לראות פרסומים רבים לרכישת קרקעות בכל חלקי הארץ החל מכ-90 אלף שקלים וצפונה. אך שלא כמו מוצרי צריכה או רכישה של בתים או דירות קיימות, בין אם יד ראשונה או שניה, בהם המוצר והמחיר ברור, כאן זה לא כך. אולי זו הסיבה שמשקיעי נדלן מתחילים או כאלה שמתלבטים אם להשקיע בנדלן או בקרקעות בוחרים לוותר על ההרפתקה. מדוע? כי כולם יודעים שהמחיר המופיע על כרזת הפרסום הוא לא המחיר הסופי. יש הוצאות נוספות ונלוות רבות החל משכירת שמאי קרקעות, עלות בדיקת הקרקע, עורך דין לעריכת חוזה, מציאת משקיעים או קונים על ידי פרסום ועוד. כל אלה עולים כסף ומצריכים זמן והשקעה נוספים שלא מגולמים במחיר. אופטימל אינווסט הופכת את התהליך קל, מהיר ומשתלם יותר ומנגישה אותו לציבור הרחב. כיום כל אחד יכול להבין בנדלן ולהשקיע בקרקע חקלאית מאושרת לבנייה, קרקע מופשרת ומגוון של נכסי נדלן וקרקעות המתאימים לכל כיס ולטווחי זמן שונים.

כמה עולה קרקע לבניה באזורי הביקוש

מפת הנדלן בישראל ידועה ומוכרת לכל. תל אביב היא העיר המבוקשת ביותר וככל שמרחיקים לפריפריה המחירים, הן של קרקעות והן של דירות, יורדים. אך התמונה לא כל כך פשטנית וכיום משקיעי נדלן וחברות איתור נדלן יודעות לאתר אזורי ביקוש חדשים וישנים באזור השרון ובאזורים אחרים בארץ, בהם הביקוש גובר ויש התחלות בנייה רבות. כך נוצרה למשל תנופת הבנייה בהוד השרון, רעננה וכפר סבא ומי שהיה חכם לרכוש קרקע באחת מהערים הללו לפני הפריצה הגדולה שלהן, הצליח להכפיל ולשלש את כספו בתקופה קצרה. מבחינת כספית הכלל לגביי מחירי קרקעות לבנייה מורכב משלושה פרמטרים מרכזיים:

מיקום – לוקיישן תמיד היה ויהיה הגורם המוביל לרכישת קרקע נדלנית. דונם בהרצליה פיתוח על הים למשל עולה פי כמה מאותו דונם אדמה באמצע המדבר… זאת אולי דוגמה קיצונית אך בגדול אזורי הביקוש לקרקעות בארץ עובדים לפי מפת הנדלן למגורים עם יוצא מהכלל אחד שמכתיב את המציאות והוא היצע הקרקעות. בתל אביב מין הסתם כבר אין קרקעות למכירה אך יש ערים רבות וישובים בכל רחבי הארץ, בהם קרקעות חקלאיות או קרקעות מופשרות הנמצאות בפאתי תוכניות בנייה קיימות, מהוות הזדמנות נפלאה לרכישת קרקע, קנייתה בזול בשלב התחלתי ומכירתה בתשואה גדולה בהרבה לאחר קבלת אישור הבנייה על הקרקע.

גודל וסוג הקרקע – כמובן שגודל שטח האדמה חשוב לקביעת המחיר אך חשוב לא פחות סוג המגרש, האם הוא מיועד לבנייה למגורים, נדלן מסחרי, האם לבנייה שטחה או גבוהה וכדומה.

מצב הקרקע – מצב הקרקע מתייחס הן למצב הפיזי שלה, אילו בדיקות עברה האדמה לבחינת היתכנות לבנייה עליה והן למצב המנהלי שלה בוועדות התכנון, אם יש עליה הערות אזהרה, האם היא נמצאת בתוכניות של ראשי הערים לבנייה ופיתוח וכדומה.

מחיר של מגרש או קרקע מופשרת לרכישה או לבנייה יכול לנוע החל מכ-90,000 שקלים ומעלה תלוי במיקום הקרקע, גודל הקרקע ומצבה. אופטימל אינווסט מתמחה באיתור ושיווק קרקעות איכותיות באזורי הביקוש החמים בישראל עם היתכנות הבנייה הגבוהה ביותר, שתבטיח לכם את יישום ההשקעה בעתיד ולא תותיר אתכם עם נייר עליו רשום שהקרקע שלכם אך אין לה אישור בנייה. אנו דואגים לוודא שייעוד הקרקע לבנייה ולא לשטח ציבורי למשל, דואגים לבדיקת הקרקע ולכל הגורמים הנוספים הדרושים על מנת שהעסקה שלכם תהיה חוקית למהדרין ומהירה ככל הניתן על מנת שתוכלו למקסם את ההשקעה שלכם מהר ככל האפשר ולהרוויח עליה כמה שרק אפשר.

להשקיע בקרקעות בראש שקט – אופטימל איוונסט

סבלנות, נחישות ומקצועיות הם פרמטרים חשובים ותכונות שכל משקיע נדלן, בין אם מתחיל או מנוסה, צריך שיהיו לו. אנו דואגים ללוות את הלקוחות ואת המשקיעים שלנו לאורך כל הדרך בכל דבר שהם צריכים, בשקיפות מלאה ובליווי פיננסי ומשפטי ככל שיש בכך צורך. בחרנו  את השם שלנו על מנת להעביר מסר לקהל הלקוחות שלנו שאתנו הם יקבלו את ההשקעה האופטימלית, כלומר זאת שתיתן להם את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספם בצורה האחראית ביותר והיעילה ביותר ללא פשרות. אנו בוחרים בקפידה את הפרויקטים והקרקעות שלנו ומזמינים אתכם לבחון אותנו בזכוכית מגדלת ובשבע עיניים כדי לקבל את הביטחון להצטרף לאחד הפרויקטים עוד היום לפני שהמחירים מרקיעים שחקים שוב.

השאירו פרטים ונשמח לחזור לכל מי שרציני ומביע עניין אמיתי בהשקעה וברכישת קרקע נדלן איכותית באזור מבוקש שייתן לו תשואה גבוהה על ההשקעה לאורך זמן בין אם בעסקת פליפ או בהשקעה ארוכת טווח. בהצלחה.

דילוג לתוכן