קרקע מאושרת לבניה
אופטימל אינווסט
אופטימל אינווסט

קרקע מאושרת לבניה – אופטימל אינווסט

קרקע מאושרת לבניה היא אחד הנכסים הנחשקים ביותר בעולם הנדלן אם לא הנחשק ביותר. הסיבות ברורות: קרקע + אישור בנייה על הקרקע הוא הרכב מנצח בכל מקום בעולם ובמיוחד בישראל, בה היצע הקרקעות קטן ממילא והולך וקטן במקביל לעלייה בכמות האוכלוסייה. תוסיפו לכך את שוק הדיור בו המחירים לא מפסיקים לרדת וקיבלתם מתכון לעליית מחירי הקרקעות בצורה יציבה לאורך שנים. עבור מי שרוצה לקנות דירה זו לא בשורה משמחת אך עבור משקיעי הנדלן זו בהחלט בשורה טובה. התשואות שאפשר להשיג על מכירת קרקע מאושרת לבנייה הן מהגבוהות בכל תחום השקעות קיים ומי שיודע לאתר את הקרקעות הטובות הפנויות שנותרו באזורי הביקוש שקיבלו אישורי בנייה מוניציפליים, מבטיח לעצמו רווח לא קטן. צרו קשר לקביעת פגישה עם אופטימל אינווסט לפרטים נוספים עוד היום.

איך להשיג קרקע מאושרת לבניה במחיר הטוב ביותר באזורי הביקוש

חברת אופטימל אינווסט מתמחה באיתור, יזמות ושיווק קרקעות ומגרשים מופשרים למכירה באזורי הביקוש המובילים בישראל. אנו מספקים חבילת שירותים אופטימלית למשקיעים שלנו ומלווים אותם בכל אספקט של הרכישה החל מבדיקת הקרקע ועד אישור הקרקע, עריכת סדרת בדיקות הנדרשת לקביעת התאמת הקרקע לבנייה ועד קבלת האישור הסופי לבנייה על הקרקע, מה שהופך אותה לשוות ערך בעלת פוטנציאל רווח של מאות אחוזים. כמובן שצריך הרבה יודע וניסיון, סבלנות ועבודת מחקר על מנת למצוא את הפרויקטים הללו ולהיכנס אליהם בהתחלה, כאשר העניינים עדיין לא סגורים ולא וודאיים אך ככל שהסיכון גדל כך גם הרווח. היתרון שלנו הוא שאנו יוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח את תמהיל ההשקעה הטוב ביותר עבורו בהתאם להון האישי, מידת הסבלנות והזמן שיש לו. מוזמנים ללמוד עוד הפרויקטים שלנו דרך האתר ובשיחה אישית ללא עלות.

3 טיפים למשקיעי נדלן בישראל

אין ספק: קרקע מאושרת לבניה היא יעד מבוקש עבור משקיעי נדלן רבים. קבלנים גדולים כקטנים, יזמי נדלן, כרישי נדלן וכל קבוצה אחרת שאתם מכירים בענף, כולם מתחרים על חלקות אדמה מועטות ביותר שנותרו לבנייה בישראל. לאחר הקורונה הביקוש רק עלה. כיום המחירים של אדמות, קרקעות לבנייה ובתים צמודי קרקע גבוהים מתמיד וזאת למרות הקיפאון המוחלט שהיה בתקופת הקורונה ולמרות כל הצהרות ומאמצי הממשלה לשלוט במחירי הדירות שנגזרים באופן ישיר ממחיר הקרקע. הנה שלושה טיפים שכל משקיע נדלן חייב ליישם על מנת להצליח בשוק הנדלן התחרותי והצפוף בישראל.

בדיקת מקיפה של הקרקע – סקר קרקע, בדיקת הקרקע לפני ולפנים הן מבחינה פיזית, דהיינו סוג האדמה, איכות הקרקע, האם בכלל הקרקע מתאימה לבנייה (יש קרקעות חקלאיות או קרקעות אחרות בהן סוג הקרקע לא מתאים מסיבות שונות, בין אם זיהום, קרקע חלשה וכדומה) ועוד.

בדיקה מקיפה של סטטוס הקרקע – מי הבעלים, האם יש שעבודים או הערות אזהרה על הקרקע, מה הסטטוס המנהלי שלה? האם היא נמצאת בתכנון לבנייה של כביש או מבנה ציבור למשל (אז קשה עד בלתי אפשרי לשנות את ייעוד הקרקע ויש להיזהר לא לרכוש חלקות אדמה כאלה) ועוד.

בדיקת היתכנות ההפשרה ואישור הקרקע – כמה זמן אם בכלל ייקח עד לקבלת אישור בנייה על הקרקע? האם הפרויקט שאתם מתעניינים בו הוא פרויקט על הנייר בלבד או שיש פעולות בשטח הלכה למעשה לקידום הפיכת הקרקע למאושרת לבנייה או לא?

את כל הבדיקות הללו ואחרות חובה לבצע לפני רכישת הקרקע. משקיעי נדלן מתחילים שאינם בקיאים בתחום ולא מעורים בחוקים ובתקנות הבנייה עלולים למצוא את עצמם עם קרקע שנראית נהדר על הנייר ובמחיר זול אבל זהו כסף שירד לטמיון במידה והקרקע כלל אינה מיועדת לבנייה ואין שום תהליך עירוני או אחר להפיכתה לכזו.

“הסיכוי הגבוה ביותר להרוויח מעסקת נדלן על ידי רכישת קרקע מאשדרת לבנייה”

זו הסיבה שחובה לבחור חברת נדלן מנוסה הבקיאה בכל הנושאים האלה ויכולה לקדם אתכם בכל המישורים: הפיננסי והבירוקרטי. אופטימל אינווסט מספקת למשקיעים מעטפת של שירותים וניסיון של שנים רבות בענף. זאת הדרך הבטוחה והשקולה ביותר להיכנס לתחום. רק כך תוכלו לאתר את הקרקעות המנצחות, בעלות פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר, קרקעות וחלקות סמוכות לפרויקטים קיימים שמיועדות בעתיד לבנייה. קרקעות חוקיות, תקינות ואיכותיות בעלות סיכוי גבוה להפוך למכרה זהב עבורכם על ידי השבחת הקרקע ומכירת הקרקע לקבלנים שייבנו עליה רבי קומות ואתם תהנו מהתשואה הגבוהה על המכירה שלה ראשונים.

“מחיר הקרקע תמיד נמצא בעלייה. זו משוואה פשוטה של היצע וביקוש”

שוק הנדלן מנצח כבר למעלה משבעה עשורים הישראל. אינפלציה, תהפוכות עולמיות, מלחמות וכל אירוע מקומי או עולמי, כולם בסופו של דבר לא משנים את העובדה שישראל היא מדינה קטנה בעלת שטח קטן ומספר מועט של קרקעות פנויות. זהו הסוד הגלוי שהממשלה וכל אחד אמור להבין כבר זמן רב. מחירי הדירות אולי יתייצבו אך תמיד יהיו במגמת העלייה. התחלות הבנייה אף פעם לא מדביקות את קצב הביקוש ולכן רכישת קרקע בכל שלב, היא תמיד החלטה נכונה ורווחית. השאלה היחידה היא האם יש לכם את הרצינות והסבלנות לבצע זאת.

חושבים שכן? נשמח להעמיד לרישותכם שנים של ידע וניסיון בתחום ולשתף אתכם באחד הפרויקטים העכשוויים שלנו באזורי הביקוש המובילים בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים לגביי רכישת קרקע מאושרת לבנייה ועוד. בהצלחה.

דילוג לתוכן