קרקע מופשרת למכירה
אופטימל אינווסט
אופטימל אינווסט

כל מה שצריך לדעת על קרקע מופשרת למכירה

אופטימל אינווסט מביאה לכם את העסקה המשתלמת ביותר בתחום הנדלן לקרקעות! כאשר כולם חשבו שהביקוש לקרקע ירד בעקבות הקורונה היה מי שהבין הייטב את התמונה ואת הביקושים העצומים שגרמה הקורונה לקרקעות מופשרות בשוק הנדלן. כאשר מדובר בסוגי קרקעות וסוגי עסקאות בתחום הנדלן, אין משתלמת יותר מרכישת קרקע מופשרת למכירה. מדוע? מכיוון שפוטנציאל הרווח ואפשרות ההשבחה מגיעים למאות אחוזים. אופטימל אינווסט מציעה לכם הזדמנות בלתי חוזרת לרכוש קרקע מופשרת למכירה במחיר שלא יחזור. השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: מחיר, תאריך קבלת הקרקע וכדומה.

למה קרקע מופשרת למכירה היא ביצת הזהב בתחום הנדלן

אין ספק שקרקע מופשרת המוכנה לבנייה ולמכירה היא עסקת הנדלן הרווחית ביותר. במדינת ישראל 93% מהאדמות שייכות למדינה דרך מנהל מקרקעי ישראל ורק 7% מהאדמות שייכות לבעלים פרטיים. קשה ביותר למצוא קרקעות כאלה ובכלל. בנוסף לכך גם אם מצאתם פיסת אדמה, קרקע או נחלה, על פי רוב יהיה מדובר בקרקע חקלאית שאינה מאושרת לבנייה. כולם מכירים את מצוקת הדיור בישראל. אחת הסיבות לכך היא התנהלות איטית מדי בוועדות התכנון והבנייה ולוקח לפעמים שנים רבות לקרקע להפוך למאושרת לבנייה על פי כל החוקים. גם כאשר היא כבר קיבלה את האישור יש לוודא שמיקום הקרקע מציב אותה בשטח המיועד לבנייה ושהיא נכללת בתב”א המקומית. אופטימל אינווסט עושה עבורכם את כל הבדיקות המקדימות לרבות בדיקת סקר קרקע וצפיפות קרקע ומלווה אתכם בשקיפות מלאה מהרגע הראשון ועד להשלמת העסקה.

תשואה עשרות אחוזים בשוק הנדלן כאשר התשואות בשוק ההון נופלות – אופטימל אינווסט

שוק הנדלן מוכיח פעם אחר פעם, עשור אחר עשור, את הכוח העצום שלו. כל מי שחשב שהעולם יהיה משותק לנצח ושלא יהיה יותר ביקוש לנדל”ן מסחרי, פרטי וקרקעות, התבדה. אמנם בתקופת הסגרים מחירי הנדלן צנחו בצורה דרסטית, אך משקיעי הנדלן המנוסים ידעו שזאת הזדמנות שפשוט אסור היה להם לפספס. ואכן לאחר שנה וחצי בלבד שוק הנדלן לוהט ומגיע לשיאים חדשים, הן עבור מחירי הבתים הפרטיים, מחירי הקרקעות ובכל סקטור נדלן אחר. מי שזיהה נכון את המגמה העולמית יכול היה לקטוף תשואות מדהימות בשוק הנדלן המקומי והעולמי, כאשר במקביל הבורסות בכל העולם נופלות בצורה חדה לקראת מיתון בכלכלה העולמית בשל האינפלציה הגבוהה שנוצרה בחצי שנה האחרונה והעלאת הריבית בכל העולם.

אפיק השקעה עם פוטנציאל רווח ענק למשקיע נדלן מתחיל

כולם מבינים שכאשר התשואות על מניות, אגרות חוב וכדומה יורדות, יש רק מקום אחד אליו פונים כל המשקיעים לקבלת החזר השקעה גדול בהרבה. שוק הנדלן מוכיח את היציבות והחוזק שלו לאורך השנים ואם גם אתם רוצים לקחת חלק בענף, זה הזמן להיכנס בצורה רצינית לעובי הקורה ולהבין איך גם אתם יכולים להרוויח מהשקעות נדלן בצורה מקצועית בעזרת חברת השקעות נדלן מנוסה שתיתן לכם את כל הכלים להיכנס לעסקה בראש שקט. בחירת סוג הקרקע, מיקום הקרקע ושאר האלמנטים שמרכיבים כל עסקת נדלן חשובים ביותר. עליכם להתמצא בתחום, להבין במה זה כרוך, מה נדרש מכך הן מבחינה הונית והן מבחינת הזמן הדרוש להשגת התשואה המניבה על הקרקע המופשרת ועוד.

מה חשוב לדעת לפני שנכנסים לעסקת רכישת קרקע מופשרת

לפני שאתם נכנסים לעסקת נדלן מכל סוג, יש כמה דברים בסיסיים שכדאי לברר, בין אם מדובר ברכישת קרקע חקלאית מופשרת או בלתי מופשרת, נכס מסחרי או פרטי למכירה או השכרה וכל עסקת נדלן אחרת. הנה צ’ק ליסט של כמה מהדברים הבסיסיים ביותר שיעזרו לכם לבצע עסקת נדלן מוצלחת ומשתלמת.

מיקום – מיקום הקרקע הוא ללא ספק הדבר החשוב ביותר, בטח כאשר מדובר בעסקת רכישה של קרקע. מדוע? מיקום הקרקע בה אתם מתעניינים מעבר לביקוש של הקרקע בהתאם למיקום שלה, חשוב ביותר על מנת לדעת מה הסיכוי לבנייה במקום ומה הצפי לזמן שזה יתבצע הלכה למעשה.

סוג הקרקע ותקופת מימוש הרווח – כמה זמן ייקח עד שתראו רווח? האם הקרקע קיבלה כבר את אישורי הבנייה? האם היא חלק מפרויקט גדול יותר? האם הקרקע מיועדת לבנייה צמודת קרקע או של בניין דירות ושל כמה קומות? כל אלה ועוד שאלות שחובה עליכם לדעת מראש את התשובה עליהן.

מי מציע את העסקה – יש בשוק עסקאות מפתות רבות וחשוב לדעת לבחור את הפרויקטים המנצחים, אלו שיצאו לפועל בסופו של דבר ולא יישארו כהבטחה על הנייר בלבד. מי הקבלן? מי היזם? מה הם הביטחונות והערבויות הכספיות לפרויקט? האם הקרקע עברה בדיקות קרקע? כל  אלה שאלות שיש לקבל עליהם תשובות לפני כניסה לעסקה.

איך אפשר להרוויח מרכישת קורקע מופשרת בישראל

רוצים לדעת עוד על אפשרויות ההשקעה המשתלמות ביותר בתחום רכישת הקרקעות המופשרות בישראל? מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות או להגיע לפגישה עמנו, במהלכה תקבלו תוכנית מפורטת והסבר מלא מ-א’ עד ת’ לגביי כל הפרויקטים הרלוונטיים הזמינים שלנו. נשמע מעניין? נשמח לעמוד לרשותכם עם מידע ספציפי לגביי רכישת קרקע מופשרת למכירה  במחיר הטוב ביותר בעזרת צוות המקצוענים של אופטימל אינווסט. השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר או התקשרו עכשיו עם כל שאלה ונשמח לענות לכם ולתת לכם ייעוץ מלא בהתאמה אישית וזאת בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם להשקעה בתחום הנדלן עוד היום. להתראות ובהצלחה.

דילוג לתוכן